Run for your life!

Är trött efter en hel dag med föreläsning! eftermiddagens lektion handlade om hur viktigt det är med fysisk aktivitet, vilka positiva effekter det har på kroppen! helt otroligt vad fysisk aktivitet kan göra! för att bara nämna några exempel så minskar fysisk aktivitet risken för:

- hjärt-kärlsjukdomar
- fetma
- typ 2-diabetes
- sjukdomar i rörelseorganen
- psykisk ohälsa
- cancer

Efter skolan tränade jag & emelie på studio aktiv, ska provträna en vecka där nu :) ne nu ska jag sova är helt slut! typ halvsover nu haha. ha det så bra godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maral

Läste precis det du hade skrivit i min blogg:D vet inte riktigt vart man ska svara så det får väl bli här haha.. ja det tycker jag absolut att man kan göra, hitta på roliga grejer när man är ssk och förlovad:D träning bl. a.. oh jag kommer sååå sakna att plugga med dig sen:( men du kan ju hjälpa mig<3 älskar dig iaf, och ja träning är bra. NU KÖR VIIII (fast jag tränar iofs inte haha, okey lite fluminlägg känner jag, men whatever:D)

2011-01-20 @ 00:24:35
URL: http://maralsworld.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0