Beach 2011 here I come! ;)




Godmorgon sötnosar!
vaknade för en liten stund sen..har ätit fil med osötad musli och bananbitar, försöker vara lite nyttig ;) Har bestämt mej att jag ska INTE fortsätta gå upp i vikt till sommarn utan jag ska NER i vikt ofcourse ;) Min lillasyster Hanna sa häromdan, Heidi du är lite mullig. (taget ur ett sammanhang då). Då är det ILLA! om ens syster säger så haha. Jag veet att motion & grönsaker förebygger MASSA sjukdomar, men ÄNDÅ tränar man inte eller äter grönsaker & andra nyttigheter. Men det ska bli ändring på det, för min hälsas skull! Inte bara för att jag ska se snygg ut ;)

Min dag består av:
- Snabbstäda min lägenhet.
- Plugga inför tentamen som är på fredag :S
- Plugga med Em inför seminarium med opponentskap som är imån..


PANIIIC jag har ingen mjölk, kan inte dricka kaffe då! :( Får koka jugoslaviskt kaffe då behövs ingen mjölk :D haha. Whatever, ha en superfin dag! Så kanske jag uppdaterar ikväll :) See u Later ♥♥♥


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0