mitt liv under en vecka ;)

Godkväll :) Förra helgen och fram till idag har har bestått av: min första vecka av hemsjukvårdspraktiken, brunch med söta tjejer, picknik, brännboll m.m. på almenäs med 100% tonår, vimmel med sara & alma, caféföreläsning, fika på viskan, middag hos jessica, fest hos Noar & H&M utförsäljning :) Här är sammanfattning i form av bilder! :D
Fick finbesök av Sara från Norge :D det fira vi med brunch: jag, sara, tina & jasmine :) vi åt pannkakor också syns ej på bilden dock.
mina sötnosar!
Almenäs med underbara människor!
Fina Nathalie & Michelle :)
Hestra Cafékyrkas minstingar! Felicia & Gabriella :D
Fika på Viskan :)
Piiiizza på Campinooo :D
Nu blir det Eurovision! Go Saade och Oscar! ;)

Kommentarer
Postat av: N

Jaa vi hade skitkul :D hehe.. rolig vecka du verkar ha haft. Vi får ses snart! Puss

2011-05-16 @ 14:03:39
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0