whats happening?

Massa saker på en gång.
Usch, ibland är inte världen en rolig plats.
Min kloka kusin skrev i sin blogg:
"men mitt i allt, ser man också hur fina alla är. hur omtänksamma."
och det är så sant!!
Här sitter jag oroar mej för att ingen plötsligt kan spela på cafémötet på lördag, vem bryr sig om det? Jag får helt enkelt spela på lördag, fast jag inte har spelat på hundra11 år typ. och Linda får sjunga själv. Finns mycketmycket värre saker och jag ska aldrig mer klaga, ska alltid försöka tänka positivt. Nu ska jag försöka städa mitt hem/bombnedslag? och sen ska ja åker ner till högskolan och plugga med Em och Sara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, sötnos! puss

2011-03-17 @ 20:55:59
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0