Happy Birthday 2 me! :D

Idag fyller jag 22 :D och har hittils haft en helt underbar dag! Dagen börja med att min syrra väckte mej 06.30 och så fixa vi oss och så åkte vi med bussen 10 över 7 till stan. blev överraskad av att lillasyster Hanna också kom och mötte upp oss, att hon frivilligt gick upp tidigare för att träffa mej ? blev riktigt glad iaf hihi. Råka träffa på Ida och Valle på södra också hihi :) De överraskade mej genom att de bjöd mej på frukostbuffé på Café Viskan. Blev så glad :D Sen hade jag skola 9-12 och kl 12 mötte jag upp Sara. Hon kom med blomma :D och bjöd mig på pasta och så fick ja jätte fina örhängen av henne också, så söt ! tack så mkt igen underbara du!

Nu på kvällen har jag firat med familjen. Har käkat våfflor och jag har fått öppna lite presenter hihi :D De åkte precis och nu ska jag och min kära fästman gå på bio ! The fighter! Så jag har minst sagt haft en super bra födelsedag. Tack alla ni underbara människor som har skickat sms och ringt mej eller träffat mej . Älskar er!


Min fina blomma från Sara :D


Kommentarer
Postat av: Maral

Grattis igen hjärtat!! :D<3

2011-03-25 @ 20:40:21
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: katja

vad roligt att du hade en fin dag!

2011-03-27 @ 11:03:22
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0