valentines day

Godmorgon alla sötnosar! och Grattis på alla hjärtans dag! ♥ Har sovit i Hultafors inatt och när vi vakna så väntade det här oss systrar på köksbordet, från vår kära mamma. Älskar dig äiti du är bäst ♥ Hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag med någon ni älskar. Jag ska först träffa mina sötnosar maral, jessica och sara kl 12.30. sen ska jag vara med min fästman, ofcourse. Låt det här vara en dag ni visar kärlek till alla ni möter! och oroa er inte för något utan var glada så kommer det bli en super bra dag för er allihop :) puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så mysigt! :)

inte så stor chans att mamma skickar duschkräm med posten hit till Bergen ;)

Njut!

2011-02-14 @ 20:58:25
URL: http://sarapihl.wordpress.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0