godmorgon sverige

Mitt humör är måttligt på topp! sitter & äter havregrynsgröt. inte förrän NU så vet ja hur det är att vara student, rent ekonomiskt. man får helt enkelt vara lite mer sparsam..som att ta med sig matlåda t.ex. (makaroner,köttbullar & gräddsås blev det idag) & min syrra köpte en Starbucks coffe termosmugg till mig i Paris. den håller värmen tydligen jätte bra, så jag ska inviga den idag :) Ska träffa sara om en halvtimma, vi ska återigen plugga tsm nämligen :) Wish us luck! puss puss



Ps: jag klarade den feta inlämnigen som ja tjötade om här på bloggen. känns så skönt! det gör att man får motivationen tillbaka ;D

Kommentarer
Postat av: katja

Väldigt fin mugg :) hoppas den funkar!

2011-02-09 @ 11:41:46
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0