underbart!

Har haft en bra första dagen på julledigheten! Hade impulsbesök på förmiddagen av syster K och Carro :) C kom med julklappar till mig så himla gullig! och jag passade på att bjuda på lite fika :D det var väldigt mysigt :) sen åkte vi ner till knalle och gick där en stund. Resten av dagen bestod av pizza med min andra syster & så hjälpte jag henne med matte. Var även hemma hos fästmannens familj, kändes som att det var hundra år sen jag var där sist (pinsamt :$). Morgondagen består av ännu en ledig dag utan att jag planerat nåt! haha. Eller på kvällen ska vi och lovsångsteamet åka till ett missbruksboende & sjunga där, ska bli väldigt roligt :) nu ska jag sova! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så loggar man in och så äre massa inlägg!!

2011-12-21 @ 00:10:09
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0