Lucia!

Goddaaag :) Idag gick jag upp kl 06.15 för att äta lucia frukost med omer innan han gick till jobbet :) det blev risgrynsgröt och lussebullar. Jag hade köpte julmust och glögg också men det orkade vi inte på morgonen :P Igår klädde vi julgranen också! så mysigt blev det :D ser ungefär ut som bilden på headern (fast den är från förra året), bara att paketen under ser lite annorlunda ut ;) Fick ett trevligt samtal igår också! :D och nu har man avklarat 7 av 10 praktikdagar och skickat in första utkastet på diskussionen på c-uppsatsen. Så allt rullar på!


I lördags 111210 fyllde min underbar vän Maral Minouiepour 22 år :) Jag hade tyvärr praktik den kvällen så det blev att J och jag åkte hem till M lördag morgon och fira lite! Vi hade köpt bröd med kyckling/curry röra, bakelse med ljus på, juice och blommor :) det var riktigt mysigt! På torsdag ska vi fira igen! Då blir det förfest hos M och utgång! ska bli riktigt roligt! Grattis igen azizam, är så glad att jag har dig som vän och vill aldrig förlora dig! Du är underbar och finnas alltid där om det är nåt! och jag finns också här för dej om det är nåt,glöm inte det! Jag hoppas att jag får fira mångamånga fler födelsedagar med dig och jag hoppas nu att ditt år som 22 år blir oförglömligt och fullt av skratt, fest, lycka och loooove :) Tack för att du finns och tusentusen grattis igen! älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Maral

Åh älskar dig! Tack!! Vilken snygg bild du hittade på mig, I love it haha:) Nu ska jag fortsätta plugga<3

2011-12-18 @ 16:54:18
Postat av: svar till M

jaa jag gilla den bilden på dej :) <3

2011-12-18 @ 23:41:25
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0