kyckling på fredag...

...nooot! blev lasagne istället ;) är hos min mamma eller aa pappa, katja och hanna också. är hos min familj helt enkelt! Har avklarat praktikdag 5 av 10 idag, innebär att hälften är gjort! har skrattat nyligen, mycket. man mår bra att lite lyckohormoner sprids i ens kropp... som den här gången var r/t (relaterat till) två töntiga systrar. ikväll blir det idolfinal, som mina systrar inte vill se! :O och jag som kom hit bara för att ha någon att se idolfinalen med (och umgås med mina systrar!). dom har tydligen hyrt film,men nej. jag ska se på idolfinal punktslut. blir att fetta till sig lite ikväll med chips och cola dårå. Imån blir en liten persisk prinsessa ett år äldre, undrar vem det är ? det får ni se imån ;) Pusshej!

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0