Juldagen med flickorna!

Juldagen firade vi hemma hos Shiva! Det var Shiva, jag, Sara Y, Sara P, Katja, Tina, Maral och Shivas kusin :) Vi åt julbord ihop, det var riktigt mysigt och GOTT! :D Lite senare kom Jessica, Alma, Jasna & en annan Maral. Så åt vi pannacotta och förfestade innan utgång på X&Y. Jag hade riktigt roligt ute den här gången (brukar annars tycka att det är skönast och stanna hemma), men nu var vi i tid där, slapp stå i kö och så satt Sara Y och jag och softa nån timma när vi kom in. Det var så sköönt! haha :D Om vi hade dansat i 3 timmar hade jag varit helt död :P Whatever , det var riktigt roligt iaf! Tack tjejer! Vi kanske ska göra detta till en tradition? ;)

Kommentarer
Postat av: Maral

Det tycker jag verkligen:)

2011-12-31 @ 10:52:10

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0