Dan före dan före dan före dan före dopparedaaan :D

Godkväll! Jag undrar om rubriken blev rätt? orkar inte tänka just nu haha. Är i hultafors hos familjen, kom hit för att hjälpa mami med julstädning. Men istället slog vi in lite julklappar som vi köpt idag haha :) eller aa jag dammsuga lite..men blev inte så mycket annat gjort :P Tääänk att det bara är 5 dagar kvaaar till Julaftooon ! :D Hämtade äntligen ut mitt ID-kort för SÄS idag, trippelhaka.com . Det kortet ska dessutom förfölja mig 5 år haha! Men som jag sa till M, att jag kanske har gått upp i vikt om 5 år så då kanske jag tycker att jag ser smal ut på det kortet. man måste tänka positivt riight? :) hahaha jag är så rolig! Ni får ursäkta mig, jag är trött. och när jag är trött säger jag konstiga saker (fast iförsej sa jag det här till M för några timmar sen menmen) puss på er :)
Årets gran och årets julklappar! (Foto taget av K)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0