Marstrand 110806

En okänd person bad mig uppdatera, så jag gör väl det. har mina 2 kusiner från finland på besök just nu, även deras mamma och den manlige kusinens flickvän, mycket trevligt har det vart :) igår blev det kvällsdopp och bastubad i fjällasjön och idag har vi tillbringat dagen på marstrand, mysigt! Sjukt att sommaren snart är slut..men har en del trevliga minnen :) Finland, Stockholm med min älskade fästman och grillfest hos barndomsvännen. Om en vecka slutar mitt semester vik på E81 och på söndag den 14e augusti åker jag och kära syster H till Rhodos. Så sommaren är inte riiiktigt slut ännu :) nu ska jag fortsätta va social med mina kusiner, om en timma åker dom hemåt mot finnelandet.

Kommentarer
Postat av: k

äntligen människa! Har saknat dig i bloggsfären ;)

2011-08-07 @ 13:12:19
Postat av: mamma

2011-08-07 @ 15:12:49
Postat av: Anonym

Skrev på fel ställe så det inte kom med först,, Ville säga att så fina kort du har tagit:) kram mamma

2011-08-07 @ 15:16:32
Postat av: Anonym

Aaa det va tamejfan på tiden! Ska du inte blogga så får du ju lägga ner den!

2011-08-08 @ 02:58:17

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0