min lördag :)

Godmorgon folket :)

Gårdagen bestod av:
- bra möte och knytlunch med Hestra Cafékyrka :) mysigtmysigt.
- kvarglömmande av mobil, så att min mobil för närvarande är i Fritsla xD
- irrande runt i stan för att hitta min pojkvän (eftersom jag inte hade mobil att ringa honom). han hittade till slut mig :D
- jag var skittaggad att åka till gbg och vi skulle åka men sen bestämde vi att vi inte skulle åka och allt blev lite kätäströf..sen plötsligt skulle vi åka :O men då hade vi bara haft 10 min att fixa oss innan vi va tvungna att springa ner till bussen och det var rent ut sagt omöjligt..saras hår tar liksom lite längre tid att platta än 10 min höhö ;P
- Min lördagkväll sluta med en mysig hemmakväll med Sara och Sandra W, bestående av film och lite gottgott :)

Nu kmr snart mami och papi o hämtar mig..vi ska åka till jnkpng på barndop :) Lilla Tuvas ska döpa sej :) Ha en bra dag allihopa !


Min älskling och jag på hans 23 års dag :) älskar dig omer begzic myyycket ♥♥


Kommentarer
Postat av: emsut



Hej! Jag kommer inte på Ozzys kalas. Men jag ska försöka komma upp nån gång snart ändå! Har väldigt mycket att göra, men ska försöka :)

2010-09-27 @ 06:10:47
URL: http://emsut.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0