101012

Godkväll :) Sorry har inte uppdated här på ett taag :) har vart bizzy och man är ju inte 20 längre ;) haha som min klasskompis brukar säga :P pratade nyss med min sötnos sara i tele, lika trevligt som alltid :) Idag har jag haft praktik till 16, sen va ja och Emelie och prata med en lärare som har hand om utlandsstudier..vi har bestämt oss att söka till Island och Finland (Helsingfors). så får se vilket av de som det blir :D sen va ja hemma hos Em och hon förhörde mej. Jätte gulligt av henne :) <3 

Ne nu ska jag sova, imån är det BARA plugg som gäller! GO HEIDI !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Båda alternativ är ju jättebra! Spännande att se vilket det blir! Lycka till med tentapluggaandet! Du kommer ju snart hem,då ses vi:)Kram!

2010-10-13 @ 11:45:20
Postat av: N

Åååh va kuul, hoppas du åker iväg t nåt av dom :D:D Lycka till med plugget gumman. Puss <3

2010-10-13 @ 16:17:19
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0