sånt är livet.

plugg,plugg och mera plugg. Idag har jag bara varit hemma i Hultafors och pluggat. Har dock hunnit med att prata med mina älsklingar sara och omer i tele också :) saknar er båda 2 faktist !!:( snart är det över, den här tentan iaf ;) håll tummarna för mej allihopa!

juste prata me anel också, omers lillebror ..han var så söt haha. han ba:

"Heidi mamma tänkte du kunde komma över och dricka lite kaffe och så"
Jag: "ne ja kan inte tyvärr..är i hultafors och pluggar" sen hör ja omers mamma i bakgrunden säga nåt.
Anel: "okej men sen när omer slutat jobbet kan ni komma och äta middag här hos oss?"
Jag: "ne ja kan inte..måste plugga och ja ska inte ens träffa omer idag"
Anel: "ahaaa..så du ska vara där hela dagen?"
Jag: "aa haha, men tack iaf"

ååh dom är så snälla familjen Begzic :) I like them very much, yes i do :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0