Nedräkning..

Sitter här och läser om injektioner och dricker kaffe och åt 2 marabou chokladbitar till, mums :D Har examination på kliniska färdigheter på torsdag är nervöös. Samma dag fyller Emelie år :D Så det är ju en positiv sak. Om en timma ska jag fixa iordning mej och åka ner till stan för att möta lillasyster. Hon ville kolla lite snabbt på klänningar både inför skolavslutningen (hon slutar nian) och niornas bal. Efter det ska vi hem till mej och jag ska hjälpa henne med matte. jag är så snäll syster xD höhö.

Det är...
3 dagar kvar till examinationen!
11 dagar kvar till den feeta tentan.. :(
.... och 12 dagar kvar till jag reser :D

Om 12 dagar kommer jag vara lycklig! Dvs ifall jag klarar min farmakologi tenta som jag gjorde för nån vecka sen och om jag klarar examinationen, för annars får man inte gå vidare till höstterminen i utbildningen. men jag ska klara det! För det är ju sjuksyrra jag vill bli :D:D


Lillasyster Hanna och Jag på min 21 års dag :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0