yeah


"King of the dancehall" med Beenieman! Sköna minnen från Gormits fest i örebro ;)

Godkvääll :)
Idag har jag varit på teammöte på H&M. våran chef prata om aktuella saker som händer inom H&M och sen fick vi diskutera om olika grejjer vi ska tänka på när vi jobbar på kundtjänst; bla försäljning, kunskap, effektivitet m.m. det var trevligt , sen fick vi sjklart fika också, vad skulle ja göra utan kaafka? haha.

sen har jag vart me min sötnos Sara i staan, käka på Golden elephant mums och handla lite grejjer :) Just nu e siiis här :D vi har städat min lägenhet hehe och käkat good mat och drack ett glas jordgubb/lime cider till, mumsmums :) hahaha ja bara skriver om fika och mat idag , va ska man göra . mat är ju en av människans grundläggande behov xD. Ha det underbart nu ska jag fortsätta att plugga om sjukdomar vid sviktande cirkulation (= Puss Puss ♥ ♥

SAKER JAG LÄNGTAR TILL ! 

- Nu på lördag. Jessiiicaaa fyller 21 år. det innebär partyparty ! :D
- 12 mars , för då är den feta tentan avklarad ;)
- Juniiii, då åker jag & mina siiis och kusinen utomlaaands :D:D


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0