SOL , Me Liiike

Godmorgon :) Idag vaknade jag ca 7.30 och guess what! solen lyste! :O vanligtvis har det alltid varit mörkt vid den tidpunkten. betyder det att vi går mot ljusare tider nu, I think so, ihanaa :D (finskt ord för underbart, jag är finne btw, om någon missat det ;)) Dagen har börjat bra med sol , som sagt, och en tallrik havregrynsgröt och ett glas juice :) Idag har vi redovisning i skolan, närmare bestämt kl 1, så jag ska börja öva på det nu. sen tiden som är över ska jag städa. ser hemskt ut hemma hos mej just nu. ska träffa min pojkvän idag också, efter skolan. nicenice.. vi har inte varit på några dar med varandra nu xD nu måste jag gitta :P Härmed önskar jag er en underbart solig dag, gör den så solig som möjligt (i många olika bemärkelser). Puss & Kram :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0