Längtar...

...Till min födelsedag faktist thihi :D Fyller år om 8 dagar . ska fira den med mina underbara vänner :D först ska vi tjejjer gå till brasseriet på after work, och käka maat :) sen ska vi dra hem till mej & partyparty och sen kmr boysen också :) sen ska vi ut :D ska bli ruuuligt :D Yes och dagen efter ska min familj och min andra familj (min morbrors familj + familjen sutinen/permola) komma på kalas at my place :) och nu har jag en anledning att äntligen bjuda släkten hit haha, ingen av dom har ftf varit i min lägenhet. Jag är pinsam! :P

..Längtar också till 23e april , för då kmr Nadja till meej och hälsar på från estocolmo :D:D


Kommentarer
Postat av: kusin emma.

grattis i förskott!

och jag kommer och hälsar på när jag kan :)

2010-03-22 @ 06:28:18

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0