100314

MIN HELG HAR BESTÅTT AV:

- B i o
- Volleyboll, melodifestivalen & singstar m.m. med 100%tonår ! det va skit mysigt ♥ Tack alla tonåringar för att ni är så underbara :)
- Jobb på äldreboende Lördag, Jobb H&M idag :)
- "pluggat" med alma. haha fast det blev mest snack :D

Ska bli trevligt och gå till skolan imån faktist :D hehe. för usch det var verkligen jobbigt och sitta hemma typ 1,5 vecka och tentaplugga :/ Sen är det smågrupp imån kväll också, nicenice :):)

Ville bara säga att jag älskar min familj, min pojkvän och mina underbara vänner. ALLA som är mina vänner känn er träffade :) vad skulle jag göra utan er :D <3

PICS från i lördags...








Kommentarer
Postat av: tjatte

HEIDI, JAG ÄLSKAR DEJ<3 , du är en av dom bästa och snällaste jag känner:) Vill inte att du ska försvinna ngnstans...puss på diig <333

2010-03-15 @ 16:54:47

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0