man kan om man bara vill.

Godkväääälll :D Har duschat nyligen och sedan smetat in mej i lite brun utan sol hahaha, kan ju inte vara helt blek innan jag åker till montenegro xD  Idag har minst sagt vart en hektisk dag! Hade OmExamination av kliniska färdigheter. Har kanske berättat om det innan , men det innebär att vi skulle ha övat in olika moment och kunna massa teori också runt varje moment. sedan var vi en grupp på 6 pers och 2 lärare (Hade jag just idag!) och så fick man dra en lapp ur ett kuvert om vilket moment man skulle få . sedan redovisa var och en sitt moment inför 2 av våra manliga lärare och de andra eleverna. Jag var skiiiiit nervööös , men hade övat några dagar i metodrummen faktist... igår var jag där 6 timmar och sen kom jag hem kl 21 på kvällen och var uppe till 02.30 på morgonen. sen idag (eller nu blir det igår) morses så gick jag upp halv 8 och åkte till skolan för att öva i metodrummen igen och kl 13.00 hade jag min examination. och jag fick uppgiften att sätta Infusion (dropp) och beräkna dropptakten m.m. Alltså ingick det läkemedelsräking (dvs matematik) i min uppgift. Men jag satte det grymt bra tycker jag själv ;D jag arbetade lungt och metodiskt. Såhär var lärare CW:s utlåtande: "Du arbetade noggrant och bra" och detta var LB:s utlåtande: "Du var duktig" (och sen ett härligt smile efteråt ;)) Dessa lärare är stränga och ganska petiga så blev riktigt glad när dom orden kom från dom :D DVS jag klarade deeeeet !!! hahahha kanske ni förstått nu. och dom vänner som orkar läsa detta lååånga inlägg visste redan säkert att jag klarat examinationen haha. Så detta var inte så vidare intressant inlägg. Men nåja, jag har nu iaf genomgått det hittills mest nervösa delen i utbilningen och har härmed klarat gränsen för att gå vidare till höstterminen och detta innebär att:

DEN TUFFASTE TERMINEN PÅ UTBILDNINGEN ÄR ÖVER!!! YEEEEEEY :D:D Nu på fredag är hälften av utbildningen gjord och jag har "endast" 1,5 år kvar innan jag blir en färdig sjuksyrra ;)


Jag tar venprov på maralli :D detta var då för några månader sen :P


Maral tar venprov på mej :P Vi kommer bli toppen sjuksköterskor, det är jag säker på hihi. och det bästa vore om vi skulle få bli arbetskamrater. På förlossningen kanske? who knows ;) Tack Maral Minouiepour för allt ditt stöd för mej inför min omexamination . Du är guldvärd ♥♥

Kommentarer
Postat av: Maral

Älskade hjärtat, jag såg detta inlägget nu! Det var inget, jag är bara så glad att du klarade det! Ja förlosningen låter som en bra idé! :D Love you<3

2010-06-23 @ 17:08:17
Postat av: Maral

Förlossningen* Och jag blev jätteglad när jag läste det du hade skrivit om mig:D Du är så himla söt<3

2010-06-23 @ 17:09:15

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0