Varberg

ska försöka samla mej nu efter att spanien vunnit VM :P Idag har jag vart i vbg med systrarna och kusin ida :D det var väldigt nice :) men det var ganska molnigt så jag tänkte att då behöver man ju inte så mkt solkräm.. så tog bara lite 10 spf på ansiktet och axlarna. men NEJ ja blev ju såklart bränd i ansiktet haha. så solen var mkt starkare än man trodde. sen på vägen hem bjöd papi alla oss på donkan :) det var han som körde oss nämligen.. fast han tog några timmars promenad när vi var o sola haha . Nu bjuder jag på lite bikini bilder :P


Siis, Jag och kussen :) jag har liite ruffsigt hår här haha

 
nej,ida är inte kissnödig haha.


Hanna och Ida :)

Kommentarer
Postat av: emsut.



Men vad är det här för snusk?! På med kläderna! :P

2010-07-12 @ 07:35:10
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Anonym

joho, jag kanske var kissenödig? :O

2010-07-13 @ 10:59:12
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0