sötnos!

Godkväll :) sitter och pluggar faktist, känner mej lite duktig sådär ;) Idag jobba ja på H&M från 7-12 så skönt med så kort pass :D sen va ja, mami & katja hos kusinen & kimmo och kolla på deras en vecka gamla dotter :D Hon är så sööt jag dör!! Helt underbar verkligen :):) och jag vågade hålla henne,fast hon är så liten och skör.. tänk att alla människor är så små från början , helt otroligt :) dom har inte bestämt namn än.. Ozzy heter ju hennes bror, så alla förväntar sig nog nåt lika coolt namn haha :) Idag satte ozzy på ozzy osbourne (han har nämligen lärt sig sätta på stereon) men det var såå högt så han blev skit rädd och sprang mot oss och ja stod där närmast med öppna armar så tröstade honom stackarn haha så söt var han. annars tkr han om osbourne faktist, efter sin pappa, men det var liite för högt den här gången :P Kort och gott har jag underbart söta kusinbarn :D så synd bara att det inte finns något annat ord än kusinbarn haha det låter så långtifrån släkt :( haha. men mina barn blir ju sysslingar med dom sen :) yeyee nog med mitt filosoferande , ja kan inte överföra bilder från min mobil till datan, så kan inte visa bilder från idag. men här har ni ett kort på henne när hon är någon dag gammal:) (har snott original bilden från hennes fasters fb, sorry :P)  Visst är hon söt? =)



Kommentarer
Postat av: emsut.



Hon är söt den där! :)



Jag har inte bestämt om jag ska komma upp eller inte. Men det lutar ditåt. För jag vill ju träffa den nya. :)

2010-07-22 @ 08:43:04
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Benita

Nemen vilken sötnos! :-)


♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0