lovely days !

Godkväll :) har ej varit duktig på att uppdatera på sistonde. de senaste dagarna har jag jobbat vääry much. men har träffat lite folk ändå :P

torsdags hade jag, jessica, katja, tina, farzane & maral lite förfest hemma hos mej :D sen drog vi ut på x&y. det var skiit bra musik :D men tyvärr inte mkt folk :P så träffa ja anna & nati också ute , så d va nice :D

i Fredags var jag ledig , underbart! dagen bestod av almenäs med jessica, farzane, katja, susanna & sima. vi grilla, sola, bada & skratta. asså shiit så kul som vi hade när vi lekte farzanes & simas jefla lek : "äpple" har jag inte haft på länge haha. sen på kvällen fika vi på Espresso då farre jobba. en otroligt mysig dag var det :) saknade maral såklart! men stackarn hade så ont :(:( hoppas du mår bättre nu älskling!

ja o så var det lördag, ja jobbade från 07:30 på morgonen till 21:00 och sen va ja på bio :D och såg på eclipse för andra gången haha. med katja, michelle & jessika :) alltså den blev ÄNNU bättre andra gången man såg den. katja o ja funderade på att se den en tredje gång.. men kanske är onödigt.. man kan faktist vänta liite tills den kmr ut på dvd ;)

Söndag, jobbade igen från morgon till kväll.. jaa hmm, sen gjorde ja nog inte så mkt mer den dagen faktist :O tror jag var med omer på kvällen , om jag inte minns fel :P sååå det var min (lång)helg :D


Jessys 20 års dag! :D , mars 2009 :)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0