Blöt



SHIT vilket varmt och kvavt-snart-kommer-åskan-väder det har varit idag. Hade ju vart skönt om man legat på stranden idag och tagit lite sköna dopp emellanåt. men NEJ jag har jobbat från 07:30- 20:30.. alltså 13 timmar. vilket man gör ibland på mitt äldreboende..men dumma jag hade ju GLÖMT att jag skulle jobba på kvällen också. så jag hade planerat att efter jag slutade (halv 3 då trodde jag) skulle jag gå runt i stan med min syster. och jag hade satt på mej lite fina kläder tyckte jag och det var också första gången nu på 3 veckor efter min ögonoperation sen jag använde mascara :P så bara för ja planerat nåt efter jobbet så var det ju så att jag såklart lovat att jobba hela dagen , så kan det bli :) men det var kul på jobbet såklart, som vanligt, brukar vara det :) haha anyway.. förutom att jag svettades sönder. För att ute var det ju kvavt-äckligt-varmt-snart-kommer-åskan-väder.. men inne var det typ värre än det, alltså SUPER VARMT..plus ingen blåst som kunde svalka ner en emellanåt. och AC och fläkt suger inne. så det slutar med att man är typ blöt från morgon till kväll på jobbet, så det känns ju inte längre som man svettas. man märker att man är helt blöt när man slutat jobbet och går ut i friska luften haha . Liiiite grooose haha. men men efter jobbet kom jag hem, duscha, sen kom min syster Katja med glass och jordgubbar, sen kom alma :) och käka glass och jordgubbar med oss. så det var väldigt trevligt minsann :D jaja , nu ska jag gå och sova.. för min syster och jag börjar tidigt imorgon. vi jobbar tillsammans med Mervi. vi har sååå kul när vi jobbar med henne haha så det blir .. jaa .. hmm..KUL såklart! och jobba med henne :P Nu är jag tröttelitött som ni maybe förstår. Godnatt Godnatt hallongrottor <3<3  (tänkte skriva godnatt godnatt hallonskatt men vadå hallonskatt det är ju inget? haha så det fick blir hallongrottor istället).

Puss & Kram // H e i d i  E m i l i a  S j ö b l o m

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0