A student gotta do what a student gotta do,if she wanna save lives.



Hejhej, Är hemma i Hultafors nu.. för ska försöka koncentrera mej på plugget ikväll & imån förmiddag. det blir inte av att jag pluggar när jag är själv hemma i min etta. 4e sep har jag tenta, bara lite över 1 månad kvar.. PANIK!! & jag som ville resa med sara nånstans :( men för att resa måste man ju ha både tid & pengar, vilket jag inte har något utav just nu. kanske blir resa senare i höst istället, kan ju alltid drömma. Lillasyster Hanna kom hem från Polen/Tyskland/Danmark idag. hon solade bara 2 dagar i Polen, ändå är hon bruun! orättvist. & mami har bokat resa till Hanna & sig själv till Rhodos. dom åker på söndag & är borta en vecka. själv blir man kvar hemma & ska plugga, får hoppas det blir regn så att jag inte får för mig att åka till stranden eller nåt. Hörs ikväll, eller nåt . Puss & Kram

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0