Tacos & Hestra !


Omer och Jag september 07 .

Godkväll :) Igår var mina sötnosar Alma & Sara här . och vi käka tacos.. vi blev såå mätta haha, så vi blev skit sega sen o orka typ inte göra nåt haha. Alma filma när ja dansa i ssk kläder haha bla. sen satt vi på facebook. LIV haha. och alma visa mej en skit bra sida man kan hämta musik ifrån. thanx :D Det var väldigt mysig iaf. LOVE U<3

Idag var jag först på café möta på Hestra där jag sjöng :) Sen hade vi alla hjärtans dag grej, det vill säga vi hade skickat inbjudan till människor i Hestra. att ifall dom hade barn så kunde dom lämna in dom under kvällen till oss så fick dom vara för sej själva några timmar :D vi hade massa aktiviteter för barnen, så det va jätte kul . men är såå trött nu! haha . Borås tidning var där också , så vi kommer med i tidningen imån . DET NI ! :D

Tomorrow it is alla hjärtans dag . ska först jobba på Distans. ska bli mysigt att träffa dom gamla tanterna igen :) sen ska jag hem till omers familj vi ska äta mat där och så haha. Sen på kvällen ska vi på bio omer och jag, och se "Valentines Day". vill bara säga ÄLSKAR DEJ OMER BEGZIC <3 vill aldrig förlora dej :) Du och Jag <3

Kommentarer
Postat av: a.n '

jaa eller hur :D jag med gumman! allt bra med dig? <33

2010-02-16 @ 20:42:32
URL: http://hhheartless.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0