the day before new years eve = much 2 do!

GODMOORGOOOON SÖTNOSAR !:D sov ALLDELES för länge idag uschamej. har duschat & ätit frukost, ska ba sminka mej & sen åka ner till staan , ska köpa hårförlängning & sen gå hem till Omers familj. Har lovat hjälpa hans mami me att laga mat inför Nyår :) Ska fira i år hemma hos omers familj, vi kmr bli ca 25 pers sammanlagt. Det blir min familj, min kusin & hennes familj, omers familj & en god familj som är goda vänner med omers familj :) det blir Ruuliiigt ! så det är mkt & fixa innan dess. Ne nu måste ja dra mej! ha det fint puss puss


En fin bild på Tusse som jag tog i veckan när jag var hemma i Hultafors ;)

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0