pluggångest



Godkvälliish! Sitter här och segar framför datan och försöker plugga, går skit rent ut sagt. jag LÄNGTAR till den här fula inlämningen är gjord, den är pain in the ass! menmen försöker hålla uppe humöret ändå ;D

IDAG har jag vart och shoppat lite med mami, köpte bla nyårspresent till min "svärfar" ;) Har fortfarande kvar till "svärmor" och alisas pojkvän :) Sen har jag pluggat resten av dan som sagt..

IMÅN
 blir det gbg med mina underbara systrar, för att byta en Friis & Company väska ja fick i Julklapp.Mina systrar vill jag ska va 100% nöjd ;) Måste byta den innan ja åker till Ljungby igen,så det får ta lite av min pluggtid tyvärr.. På kvällen kmr family Alm hit till min familj i Hultafors (som jag nog redan nämnt en gång här). ska bli roligt att träffa dom igen :D Får ta tag i plugget på onsdag. Då ska jag försöka att inte göra NÅGOT ANNAT! Good luck to me ;)

Btw,
JAG TAGGAR NYÅR! :D


Kommentarer
Postat av: N

Haha okeej. Lycka till med plugget :) <3

2010-12-27 @ 22:33:36
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0