älskar dig min underbara pojkvän!


Något som jag skrivit i ett skolblock den 27 maj 2007 :)

Har varit tillsammans med  min pojkvän nu i 3 år, 11 månader, 13 dagar, 11 timmar och 34 minuter. Är så glad att jag har dig Omer Begzic. Du är så snäll mot mig och så godhjärtad. Jag ser verkligen framemot att få fira fjärde julen tillsammans med dig och fira våran 4-årsdag på nyår tillsammans med din och min familj, min kusin och hennes familj och dina sysslingar och deras föräldrar. Kommer bli ett underbart avslut på år 2010. Älskar dig mycket älskling, glöm aldrig det! u n me r meant 2 be ♥♥


Kommentarer
Postat av: omer

nej vad gulig du e som skriver så som vet exakt hut länge vi har varit tesamman läntar till nyår ska bli roligt e glad att du finns i mitt liv med älskar dig

2010-12-16 @ 15:53:39
Postat av: Thrash Metal

Very interesting & professional site.

2011-04-30 @ 18:10:17
URL: http://thrash-metal.blogimagine.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0