ÅÅÅÅH


JAG ÄR SÅ HET, SÅ NI VET !

FACEBOOK är beroende framkallande! åtminstonde när man egentligen ska plugga. alltså jag har suttit hundraelva timmar framför bajsfacebook nu! ÅÅH och jag vet ABSOLUT INTE hur ja ska börja med den fula studieuppgiften. VARFÖR måste vi skriva om ett patientfall och koppla det till tusen olika böcker och vetenskapliga artiklar??? det är INTE ALLS KUL ska jag säga er! whatever, och jag är dessutom sugen på pizza! prata med sara innan i telefon och hon o valle käka pizza.. i want that good stuff to! men hur kul är det att äta pizza själv liksom, inte alls kul ska jag säga er! HAHAHA orka nu låter jag som en pessimist, och det är verkligen tvärtemot vad Heidi Emilia Sjöblom brukar vara. så nu slutar jag skriva massa skit här. jag lyckas nog "snart" börja med den dumma inlämningen.. en sak till! jag har inte kunnat laga mat ikväll heller, bara för vårat pyttelilla gemensamma kök var upptaget! SÅ nu har jag fått ut mig allt, Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jag ska dit :D ja, försök!!det skulle va jättekul om du kom! <3



lycka till med uppgiften babe :) du klarar det!

2010-12-13 @ 20:43:35
URL: http://hhheartless.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0