suzannas b-day

Både Fredag & Lördag har jag umgåtts med underbara tjejjer :D I fredags överraska vi Suzanna för hon fyllde år igår.. Grattis Suss igen, i efterskott nu då :P fast jag & sara kom lite sent haha för ja hade jobbat. men det var skiit kul :D vi åt jätte god mat som Gormit & Jessica lagat :D sen shejka vi liite & sjöng för suzanna, åt tårta, hon öppna paket.. sen dansa vi lite till.. och sen drog Shiva & Jasna. så vi andra satt kvar vid marals köksbord och tjöta till typ 2 på natten, sen drog sara och ja hem till sara & sov där :)

I Lördags jobba ja kväll igen :( mami och papi kom & hämta mej efter jobbet, sen körde dom hem mej.. och ja noppra mamis ögonbryn för hon & hanna åkte till Rhodos igår, så orättvist! men iaf mami ville vara fin :) sen fixa ja mej snabbt som bara den & sprang, bokstavligen, över till Jessica. Där Jessica, maral, suzanna, sima, pinky, gormit, shiva & Jasna redan hade börjat festa :) men ja va bara där en timma..för sen drog dom ut på krogen & ja följde inte med för var skit trött plus ja började jobba 06.45 på söndag morgon.

Helgen har vart helt underbar iaf :D inklusive jobbet, ja tkr om mitt jobb :) haha. Här e lite pics som ja snott från pinkys & gormits facebook tror jag :P haha . Eeeenjooooy !







Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0