sommar 2010 har varit underbar!

Godmorgon. Blir typ deprimerad när jag inser att sommaren börjar gå mot sitt slut..Tiden har gått ALLDELES FÖR FORT! :( Men jag har varit med om många underbara saker iaf, detta har jag gjort i sommar:

- Solat, Badat & hälsat på omers släktingar i Montenegro :)
- Hälsat på kusinen i Karlskrona!
- Varit på Twilight Fan Event i Sthlm.
- Sett Eclipse på Bio 2 ggr haha
- Jobbat på äldreboende & HM :)
- Festat med arbetskompisar & tjejjerna ♥
- Firat Suzannas & Michelles B-day :)
- Solat i Vbg med systrarna & kusin Ida.
- Min älskling & jag firade våran 3,5 års dag den 1:a juni ♥
- Varit på bio & fått rosor av min älskling på våran 3 år & 7mån dag haha :D
- 2 underbaringar har fötts i sommar, kusinbarn Molly & Carinas dotter Tuva.
- Fikat en massa på Café Viskan i borås haha :D
- Sett Salem al Fakir på stora torget.

...sen har det hänt mktmkt mer som jag inte kmr ihåg nu :)


Bar i Montenegro ♥♥


Siis vid hamnen i Karlskrona, detta var en underbar dag!


Systrarna & Nadja sitter vid Sergels torg i Sthlm :)


Sandy, Alma, jag & Sara på Café Viskan :)


Spanien vann fotbolls VM :D


Katja, jag & Ida i Vbg ♥


Kommentarer
Postat av: anneli

nej, heidi. var inte deprimerad, nu blickar vi framåt mot en helt underbar höst istället! ^_^

2010-08-16 @ 13:48:00
URL: http://aanneeli.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0