Salem al fakir

Godkväll :) Ikväll uppträdde Salem al fakir på torget i Borås, och jag var där, inte så långt ifrån scenen & "svängde" (kom inte på nåt bättre ord haha för dansa gjorde man ju inte riktigt) till hans musik. Innan hade jag bara hört den alla har hört.. alltså "Keep on walking". men han hade massa andra bra låtar! Han är grym faktist :) I like him, fast det inte är den musik genren som jag brukar lyssna på. Här har ni denlåtenallaharhört plus en annan låt "astronaut" som är lite lugnare låt, som jag tyckte var bra :) Godnatt sötnosar, sov så gott imorgon väntar en ny dag. ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Maija

Hej!

Jag var också där, där på torget den magiska kvällen då Salem stod på scen! Han känns verkligen som en äkta och trovärdig artist,som är vet vad han håller på med eftersom han är så musikalisk!

Det bästa med kvällen: det spontana skrattet mitt i "Good song"-fick mig att skratta med!

Det sämsta: Electro-introt och "It's True" som inte är en personlig favvo.



hahaha, känns skumt att skriva detta här eftersom du redan hört allt på jobbet imorse men du ville ha kommentarer så varsågod^^

2010-08-06 @ 20:31:16
URL: http://--
Postat av: svar till maija

haha så söt du är :) tack för kommentaren. jag håller med dig faktist om att skrattet där i good song var det bästa :) för det kom naturligt :P fortsätt kommentera blir glad för kommentarer haha :D vi ses på måndag kram

2010-08-07 @ 13:43:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0