nytt liv i några dagar?

MEN HALLÅ? vad håller jag på med? jag mår inte bra av att sitta uppe sent, sitta framför facebook föör länge, äta sent (eller njaa en smörgås för typ nån timma sen)..jag mår helt enkelt inte bra hur jag lever mitt liv just nu. måste UT , uuuut och motionera. få bort lite fläschk från s.k. kärlekshandtagen. Jag ska börja röra mig, ska börja äta nyttigt, ska gå ner i vikt, äta bra, och må bra! yeyee jag känner mig själv..detta håller i några dgr, sen är jag tillbaka på ruta 1. men vi får se hur många dagar jag håller nu så berättar jag det till er sen :D vilka ni "er" är för några vet jag inte , men kul & skriva av seej :) (vissa tänker nu hallööö vad finns dagbok & vänner till för) men det är inte säämma sak :) nu börjar jag bli trött, gå & lägg dig hejdii! Godnatt sov gutt mina sötnösar ♥


Då jag var några kg smalare, brown haired, några år yngre & nicer..

Kommentarer
Postat av: N

Gumman, du e fin som du är!! <3

2010-08-13 @ 01:07:32
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0