Min dag 18/8

Godkväll :) min dag idag har varit fullbokad och är helt slut nu, nu när jag ska börja plugga. skit bra heidi! not :P Detta har jag iaf gjort idag:

- Vaknade kl 08.00, städade min lägenhet och fixade iordning mig.
- Promenerade från Sjöbo till Stan, hade följe av Sara från knalle till stan :)
- Åt frukost med Sara på Café Orion.
- Runt 11 gick Katja, jag & Sara och sola.
-
GinaTricot utförsäljning, hittade 3 toppar och en sjal :)
- Noppade Lindas ögonbryn, sen fikade vi & tjöta hemma hos mig.
- Tina & Katja var hemma hos mej & tog alla mina festkläder inför deras 2 veckor som de ska bo i Gbg haha. 
- Gick till gina utförsäljning igen haha fast med Linda den här gången,hittade en korallfärgad,virkad tröja :)

...sen kom papi och hämtade mej från knalle vid 17 tiden ungefär & vi åkte hem hit till Hultafors & nu är jag här för att kunna koncentrera mej på plugget ordentligt. så det ska jag göra nu :) Ha en fin kväll allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: N

Mmm.. asså slangar som e intryckta i mitt sår.. sen går slangarna ner till en aparat som suger in o skit.. svårt o förklara men vi lär ju träffas nån dag så då får du se den :p Inte kul o ha den iaf :( bläää..ajusste du kunde inte komma t zumra i helgen va*?? Pussar <3

2010-08-18 @ 19:31:50
URL: http://natiiita.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0