Love my Siis !

Jag har världens bästa systrar! och är så stolt över dem! Min yngsta syster Hanna,16 år, ska nu på fredag börja Bäckängsgymnasiet (följer i sina storasyskons fotspår) på samhäll/samhäll & Katja,20 år, ska imorgon börja på jurist programmet på Handelshögskolan i Göteborg. Dom är så duktiga hihi :)

Jag är hemma hos min familj i Hultafors just nu, alltid lika roligt att vara hemma. ska vara här till onsdag morgon.för på onsdag kl 12 måste jag vara hemma, ska noppra Lindas ögonbryn då:)

För en stund sen satt vi alla 3 systrar & mami i Katjas rum och tjöta.. och Katja låg på sin säng och kolla nåt på sin data medan hon hade sina fötter upp i luften då ser jag något svart på hennes ena fot och säger:

Jag: Men Katja har du nekros på dina fötter? (Jag är inte fullt allvarlig dock,eftersom att nekros betyder att vävnad har dött)
Mami: Ne det är nog blåbär.
Jag tänker: wtf har hon fått blåbär på fötterna ifrån?

en kvart senare...

Katja: Va? jag har fått blåbär på mina fötter, hur har det kommit dit?
Jag: HAHAHA

och det är fortfarande ett mysterium vart hon fått blåbär ifrån..för hon har inte precis gått runt i skogen utan skor :P


Katja, Jag & Hanna hos mormor i Finland för måånga år sen :)

Kommentarer
Postat av: katja

haha ja du det kan man undra!

2010-08-19 @ 09:18:35

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0