älskar min lägenhet!

Har haft mami & papi på besök här idag :) jag hade städat lite & omer hade lagat mat, spaghetti & köttfärssås ;) sen åt vi till efterrätt vaniljglass med chokladkross och chokladsås , mums :D sedan satt vi i vardagsrummet & kolla bilder från mamis rhodos resa :) jätte fina bilder! jag vill också åka dit :( och nu sitter jag vid datan vid mitt köksbord & har precis börjat plugga men ville först uppdatera här lite. ville bara säga att jag verkligen älskar min lägenhet , det känns verkligen som hemma :D så mysigt är det :) men jag kan självklart få det mysigare, vill åka till ikea efter jag fått min feta lön för juli månad ;D Ha det fint allihopa, nu ska jag koncentrera mej på plugget till 100%. Ha en fortsatt fin tisdag kväll , puss puss .



Mami & min lillasyster Hanna i Rhodos :) älskar er ♥ ♥


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0