äkta kärlek finns...

..det fick jag uppleva på bröllopet igår! Fick närvara när Shari Minouipeour och Micael Wiklander blev herr och fru Wiklander :) det var sååå underbart kul!! Dagen/kvällen/natten bestod av vigsel i Carolikyrkan, väldigt fint var det, sen bröllopsfest där det först var mingel med massa plockmat och välkomstdrinkar. (currykyckling grejen var min absoluta favorit) . sen när brudparet anlände var det pengaregn då dom skulle gå in i festlokalen. Vi fick sen se persisk vigsel, så fint :) och sen var det massa maaat! persisk buffé, mums :D under middagen och efterrätten var det massa tal, väldigt fina sådana..man blev riktigt rörd några gånger ^^ senare runt 12 tiden dansade paret vals och sen var det tååårta :D efter det var det partyparty med MASSA sköna låtar! vi dansa hela natten lång ;) så roligt har jag inte haft på länge. Hela kvällen var sammanfattningsvis vääldigt lyckad och jag säger igen: Grattis igen Shari & Micke och tack för att jag fick vara med på denna underbara dag :) Här kommer lite pics:











 


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Vilka fina bilder!!! :)

2010-08-31 @ 18:10:45
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Maral

Underbara bilder gumman, tack för att du kom!! det var jättekul att du var med och firade min enda storasysters stora dag:D<3

2010-09-02 @ 23:04:32
Postat av: Maral

Underbara bilder gumman, och tack för att du kom!! det var jätterolig att du var med och firade min enda systers stora dag!:D<3

2010-09-02 @ 23:07:08
Postat av: alexandra

vilka fina klänningar .)1

2010-09-03 @ 09:49:28
URL: http://dearjulian.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0