Vilken underbar dag!

Shululuu :) Denna tisdag har vart super bra! :D började med att jag hade en underbar sovmorgon, vakna inte förrän kl 09.30 ungefär. Sedan började jag plugga på vårat grupparbete som vi har i seminarium 2. Några timmar senare, cirkus 15.00 åkte jag ner till knalle för att möta upp sara :) så åkte vi till stan tillsammans där vi gick runt i affärer och köpte present till sandralainen som fyller år imån.. ja menar IDAG kl är ju över 12! hihi :D GRATTIIS SANDRA <3 (skriver ett inlägg till henne imån bitti :)) Iaf sen vid 18 tiden träffa vi jessica och maral och vi käka på Brasseriet! Det var SÅÅ MYSIGT och ROLIGT , skratta skit mkt :D  Sen vid 20.00 gick vi till viskan och satte oss och 10 min later kom nattie, sandra, alma och anna :D och vi satt och fika där i 1,5 ungefär. Sen åkte jag hem och skrev det sista på min del av grupparbetet , och nu är jag klar och ska lägga mej snart :D

måste bara säga att TACK alla som gjort min dag superbra! haha låter som det var min födelsedag eller nåt, fast det vara saras haha. men jag har haft såå kul :D GRATTIIIS igen älskling! hoppas du hade en bra dag :) och tack för att jag fick ha dej så många timmar , säg förlåt till din familj från mej! :( 

ville också bara säga att jag har UNDERBARA VÄNNER! är så glad att jag har er <3 och ska bli sååå kul på torsdag! Festa med alla er tillsammans, kan inte bli bättre!! :D:D och lördaag , GBG; ay caramba - ME LOVE! :D


GODNATT SOV GOTT ♥♥

Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0