Trött och stressad!

Som vanligt är mina veckor fullbokade och det är inte mycket jag hunnit plugga i veckan alltså :(:( Idag jobbade jag på H&M, vilket var såå kul! för fick feedback av min chef också :) det var mkt positiv feedback som ni kanske förstår :D men även väldigt bra konstruktiv kritik . har verkligen såå bra chef och H&M är väldigt bra arbetsplats måste jag säga :)

Efter jobbet idag hade jag planering för 100%tonår , dom gick för en liten stund sen.. och nu har jag PANIK! för har seminarie imån igen.. och vi ska ha läst 5 FETA kap. tills imorgon, och jag har inte ens hunnit läsa färdigt första kapitlet än...men men får väl dra mej nu och göra mitt bästa! Ha det fint puss

Kommentarer
Postat av: Julianamna

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-07-22 @ 08:30:19
URL: http://julianamna.blogh2o.com

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0