me loves shopping!

Shululuu :) var på Gina tricots utförsäljning i knalle idag, me maral, jessy och emelie. det var vääry nice :D självklart orkade jag inte gå upp samma tid som dom andra haha. jag gick upp, gjorde iordning frukost som jag sen tog med mej och sen gick jag och la mej en timma till haha och vaknade av att maral ringde mej kl 8 och så att nu borde jag komma för folk började komma och ställa sej i kö. OMG 2 timmar innan det öppnades haha. Folk var verkligen som djuuur idag haha :P men vi kom upp med lite fina talesätt idag bland frusna tår och "skön" trängsel:

"Höjden av snålhet är att ta med 300 kr till en Gina utförsäljning medan ens kompisar har med sej 1000" Detta var självklart jag som hade med mej 300 kr, så jag föll för grupptrycket och gick och tog ut 300 kr till och självklart slösade jag allt :/ haha.

"Höjden av snålhet är att torka sina händer med en sjättedel av marals pappersnäsduk" Självklart var det här jag också. Fast det var ju maral som gav mej så lite först haha :P

Det här köpte jag idag, för 660 kr exakt:
- 2 par sheetsnygga jeans :D
- 2 linnen
- en blå tröja :P
- en beige spets tröja typ.
- 2 väskor.
- jeansjacka.
- jeanslegins.
- En grå/silvrig väst med volanger typ :P
- stickad cardigan, korallfärgad
- nitskärp.

Jaa.. det var det.. men hittade ganska mkt iaf tkr jag :D Nu behöver jag inte köpa kläder på ett tag..men shopping gör en alltid glad, spc mitt under tentapluggande! haha. Ne nu ska jag fortsätta plugga. Har druckit en redbull och "starkt" kaffe nu så borde hålla mej pigg ett tag till :) Imorgon kommer min familj hem! HAR SAKNAT DOM SÅÅ MYCKET! :( och har saknat mammas samtal mest! haha. Ha det bra sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Maral

hahahaha vi är bäst!<3

2010-04-08 @ 23:07:08

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0