<3



Godkväll. Idag har jag fått nycklarna till min lägenhet yeey :D och idag är det också exakt 2 år och 9 månader sedan jag gav nyckeln till mitt hjärta till omer hihi. Tiden bara rusar iväg. Älskar dig omer begzic <3 Egentligen hade ja inte behövt skriva det här, utan bilden hade kunnat säga det istället haha .

Idag har papi målat taket i vardagsrummet, och jag har inte gjort så mkt bara tittat på haha. sen så träffa ja sara lite senare. vi promenera först till ica & sen gick vi hem t henne o käka tacos, kladdkaka & kolla på film . Mysigtmysigt :) loove u hun <3 imorgon ska jag på utbildning på H&M me min systeryster. sen efter det ska vi åka & kolla på fondväggar . aa det var väl det ja hade o säga för tillfället hehe (: Puss Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, du har helt rätt :( <33

men det går upp & ner fan, ena stunden känner man sig skitstark och andra stunden är man helt svag och tillbaka på ruta ett :/



ooh har du fått nyckeln :D fan va kul beeebo! jag e så glad för din skull! :D <3



jaa, hoppas vi ses snart gumman <3 love you too!

2009-11-02 @ 09:16:04
URL: http://exclusiive.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0