tack ! <3

Shululuu :D Sitter här me chips & cola haha & sätter in massa gamla bilder på fb. åååh vilka minneeeen man har asså ! SAKNAR TIDEN PÅ BÄCKÄNG! shiiit va kul vi hade !! asså lektionerna va inte roliga haha rasterna xD & i 2an då vi kunde sitta typ 5 timmar kvar i skolan fast vi redan SLUTAT . sååå kul hade vi haha :D men d va ju inte skolan som va underbar, utan människorna i den hehe<3

Jaja nog om sentimentalitet lr va d nu heter hahah. (e TRÖTT!)

har vart SÅ dålig på att uppdatera shit asså haha. Först vill jag bara tacka dom sötnosar som gjorde min FÖDELSEDAG underbar :D <3 Först Maral & Lisa som va så söta & tog mej till en restaurang  & tack för blomman & ballongerna o ALLT hihi så söta e ni . Ni betyder <3


Seen innan ja träffa dom träffa ja sara en snabbis oxå & hon gav mej oxå blommor hihi, tack gumman <3


På KVÄLLEN efter ja vart me maral & lisa så va ja & bowla me min älskling, sara & igor . d va riktigt niiiice :D & sen satt vi & softa på snack & hade skit kul faktist :D haha. tack för att ni ville va me mej på min födelsedag hihi :)<3



JAG & SARA <3

 
Jaaaaag :D                                   Fina blomman hihi <3

Nu måste ja sova innan syrran flippar på mej haha .

GODNATT <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Söt blomma!

2009-03-29 @ 12:10:51
URL: http://anina.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0