Du & Jag 26 månader :)

Godkväll. snart är den här dagen över & har försökt plugga så gott jag kan :) min bebis har oxå varit här en stund :) han satt bredvid mej när ja plugga så sööt hihi <3 vi hade våran månadsdag ida hehe . har vart tsm 2 år & 2 månader nu . vet inte huuur ja pallat (?) haha driiiver . jag har iaf haft en mysig söndag :)

Älskar deej baby sååå mkt :) e så glad att ja fått vara med dej i 26 månader hihi & hoppas att d håller läänge till . Du e helt underbar & kmr alltid att ha en stoor plats i mitt hjärta. Du & Jag ljubavi :) Minä rakastan sinua paaaljon Omer Begzic<3


Kommentarer
Postat av: Maral

åh så fin bild:)

2009-03-02 @ 19:30:01
Postat av: Anonym

ooh va ni är fina tsm! <3

2009-03-02 @ 19:31:22
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Trees

iiih vad gullig bild! :) väldigt söta är ni.

2009-03-02 @ 20:04:09
URL: http://mangofisk.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0