Tjejkväll & Gbg

Shoo har haft en riktigt nice helg faktist :D i fredags jobba ja först på kvällen.. sen efter jobbet drog ja hem t min älskling & duscha & sen körde han mej t stan där ja mötte alfred, sylvi & natti & sen körde alfredo oss hem till annii banni :D haha d va verkligen årets KRÅNGLIGASTE me vem vi skulle åka till anni , me omer lr alfred lr om vi skulle åkt me 2 olika bilar. . fast d hade vart SÅ onödigt haha . Iaf så hade vi tjejkväll hos Anna . Riktigt mysigt var det ! tack för allt gumman :D <3

Igår åkte mina föräldrar & lilsiis Hanna ... saknar dom redan ! :( Nu är dom redan framme hos mormor i Suomi. Ååh hade gärna följt med .. men måste jobba lite till .. men SNAAART åker omer & ja oxå dit som ja typ tjatat om hundra gånger här känns det som haha. iaf sen på eftermiddan igår åkte ja in t stan & träffa nattiie lite & sa hejdå o så . Sen råka ja träffa omer i stan haha så följde me han sen & vi tvätta & städa hans biil :) På kvällen åkte vi hem till mej & käka god pastasallade som syrrans kille gjort . & sen lite senare åkte vi till Ica Maxi & köpte godis, vitlöksbröd & munkar haha. Plus att ja köpte en Resväska .. Troller lr nåt hette det tror jag haha.. som e bra o ha när man flyger :) Sen åkte vi snabbt till Göta . & ja fick säga hejdå till nattie igen haha & hejdå t sandra :D Sen kolla vi på Whale rider hemma & nån sjuk komedi haha. Men alla förutom amer däcka i soffan så vi såg bara halva av komedin haha :P

Idag var Omer, jag , siis & amer i gbg. Kolla runt lite i affärer & käka på Italiensk restaurang .. Sååå gott var det! lite dyrt bara , .. men d gjorde inget , för min älskling betala för mej haha xD Taack bebiiis :) Sen fika vi oxå .. Så jag är verkligen SÅ mätt just nu ! haha. Jag & syrran har bestämt & va nyttiga hela veckan.. jag vill typ leva på sallad :P Amer har redan fixat pastasallad till mej att ha me mej som lunch till jobbet imån , Thaanx :) Ska jobba på H&M från 8-16.30 :) Men vi hade riktigt kul idag faktist :D men nu e ja trött orkar inte göra nåt ! ska sätta mej nu & kolla på HOUSE . & sen kl 9 kmr nån bra film tydligen som jag , amer & katja ska se . . men house e såå bra serie! Nån mer som tkr som jag ? :)

Två osociala idijuuter ; En sudoku nörd & en mobil nörd xD

JUUST nu e sandra, nattie, sabina & angelika m.m. på väg till Alanya !  kmr sakna eer :( Men hoppas resan ner nu går bra & att ni har Skiiit kul där nere ! & njuuuut nu av allting & kom hem BRUUNA :D Looove u babes <3


Kommentarer

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0