thuursday

IDAG lr aaa igåår blir d nu . . så jobba ja först , på distans . SHIT va varmt d var där inne asså . svettades sönder hahaha tro mej d va riktigt äckligt haha . Men iaallafall så efter jobbet kom min bebi & hämta mej & hade köpt mej en kall cola mums :D så körde han mej t stan där ja träffa Nattie & Anni . såå mkt folk på stan asså, lr aa i parken var vi bara men shiit överfullt Haha :P men d va mysiigt iaf :) tills alla KNOTT kom uusch va ja hatar dom haha . Träffade oxå melissa, milka & diana . nicenice :) Blev bjuden på tjejkväll imån oxå hemma hos anni :D så om ja fixar skjuts dit efter jobbet & om inte mina föräldrar vill ha mej hemma så ska ja dit imån kväll :D mina föräldrar åker nämligen till finland imån bitti & är borta en heel månad . så får se om dom vill vi ska umgås sista kvällen , troligtvis vill dom väl det ..men vi får se va som händer imåån :) . Nee nu ska ja sova ! fast ja inte ens är trött höhö. Byeeee <3

Btw , nu har Sara åkt till libanoon :( & på söndag åker natti, sandra & sabina till alanya . alla bara LÄMNAR mej! :(:( nee men jag hoppas Sara har d underbart därnere & att mina andra sötnosar får d underbart i turkii . ja får väl bara njuta av svenska sommaren haha & längta tills ja åker till kära suomi den 25e juli me min älskling :D Godnaaatt


Kommentarer
Postat av: ida

haha tack så mycket heidi :) ! hoppas du har det bra och att vi ses snart :) puss&kram

2009-07-03 @ 10:14:22
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0