Kusinträff.

Hejhej ännu en solig dag :) men det hjälper inte mej.. för ska jobba på distans igen. börjar kl 14 .. tänkte bara berätta lite va som hände i tisdags nu i veckan haha. ja e bara liiite efter :P men vi hade iaf en liten kusinträff :D d va jag, katja, maria & emma.. vi satt på Lilla Torget i borås & åt & drack lite gott. dom drack öl mest & vi drack lite goda drinkar hihi. & sen köpte vi snackskorg me nachos, lökringar, vårrullar, kycklingvingardet , nån slags ostbollar & sen 2 olika dip. & vi hade väldigt givande samtal.. bla om att knipa ihop hahaha mer säger jag inte:) måste vi lätt göra om nästa gång då emma kmr upp hit :) för det var väldigt mysigt & roligt :D är glad att jag har så fina kusiner som er <3 då ida & hanna blir äldre så kan vi allihopa ha kusinträff haha . Kusinträff e nog nåt nytt ord ja kom på nu haha . Här har vi iaf lite bilder.. ja vet att alla egentligen inte ville vara me på bild.. men det ignorerade jag nu hihi . Puss Puss


Mumsiga snackskorgen :D

  
Siis & mina söta kusiner :)


Piggelin & Isbjörn !

Kommentarer
Postat av: emma.



när du ändå, MOT MIN VILJA, ska sätta en bild av mig på din blogg. måste du ta en där jag ser ut som ett mongo? :P

2009-07-05 @ 07:22:19
Postat av: svar till emma.

men nee du ser inte ut som ett mongo ! den andra bilden såg du inte så glad ut , så df tyckte ja den här va mkt bättre där du ser glad ut :D men det gjorde väl inget att jag satte upp bilden ? (A)

2009-07-05 @ 19:36:52
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0