Plugg & Pojkvän<3

Godkväll :) Idag har ja vart riiiktigt duktig hihi . pluggade för första gången på ett halvår typ? hehe . men i början gick d väääldigt segt & läsa.. plus att ja anteckna, strök under & sånt . men sen flöt d på riktigt bra . & d va intressant faktist :D så den tiden som ja sammanlagt satt framför boken idag va mellan 12:30-19:30 .. meeen såklart hade ja ett antal pauser & saker som kom ivägen & hindra min koncentration haha. Där emellan nån gång kom min bebis hem till mej oxå:) men han satt så snällt bredvid mej i vardagsrumssoffan :) kollade på nån poker kanal & tittade på en harry potter film me lillsyrran haha. Sen så hade vi 2 timmar till godo innan han åkte hem :) men de 2 timmarna va helt underbara hihi . Imån väntar en föreläsning på bara 3 timmar sen slutar ja redan kl 12 . GÖTT ! hehe.

ha det fint folket & sov gott puss puss <3

  
Boken ja läst idag haha .                             Min sötnoooos <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

då är du som mig, älskar också att prova mat från olika länder :) Maten i Portugal är verkligen to-die-for !

2009-01-25 @ 22:18:24
URL: http://hannnah.se
Postat av: Maral:)

mycket duktigt måste jag säga!:)

2009-01-26 @ 14:45:22
Postat av: Heidi :)

Svar till Maral: nee ja e inte så duktig som d verkar :) haha

2009-01-26 @ 15:03:45
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Maral

Jo det tror jag;)

2009-01-26 @ 15:52:56

♥ KOMMENTERA GÄRNA HÄR:

DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

DIN MEJL:(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

ROS & RIS TILL MEJ:

Trackback
RSS 2.0